آهـنگ جدید ، فـوق العاده زیبا و احـساسی حـجت درولی به نام تــماشـات می کـنم

آهـنگ جدید ، فـوق العاده زیبا و احـساسی حـجت درولی به نام تــماشـات می کـنم

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

آهـنگ جدید ، فـوق العاده زیبا و احـساسی حـجت درولی به نام تــماشـات می کـنم

(ترانه: حجت درولی / آهنگ ، گیتار و تنظیم : علی بیات)

(میکس و مستر : نیما کیانی)

+ به همراه متن ترانه تماشات می کنم

حجت درولی - تماشات میکنم

 

کیفیت 320 MP3

Download

لینک کمکی 1

لینک کمکی 2

کیفیت 128 MP3

Download

لینک کمکی 1

لینک کمکی 2

 


ترانه سرا : حجت درولی

تماشات میکنم بازم تورو زیر بارون

با چتری که یکی جای من زیر اونه

چقد ماهی گلم امشب بازم زیر بارون

میدونم خنده هات از این به بعد مال اونه

تماشات میکنم بازم با چشمای خیسم

وجودم رو گرفته نا امیدی دلشوره

یه حالی دارم امشب بازم زیر بارون

که اشکامم نمیتونه بارون بشوره

***

فدای خنده هات شم که ازم خیری ندیدی

مهم این بود که از بود و نبودم دور باشی

تماشایی نداره خیلی از کارای دنیا

یه جاهایی رو مجبور میشی تنها کور باشی

من اینجا سردمه تو داری دستاشو میگیری

چقد شکل منه وقتی واست بی تاب میشه

هنوزم واسه ی اینکه یه وقتی خواب نمونی

چشام صبح که میشه واسه ی تو بیدار میشه

***

تماشات میکنم بازم تو رو زیر بارون

شدم حسی که تو سرما و تو دستای باده

چقد اینجا خوشی ها واسه ی من بی دوومه

چقد قول و قرارای جهان بی اعتباره

تماشات میکنم بازم با چشمای خیسم

از اون لحظه که رفتی بیشتر از صد بار مردم

تموم غصم از اینه که زهر تلخ عشقو

از اون که ادعا می کرد دوستم داره خوردم



بازدید : 7006 | تاریخ : جمعه 25 بهمن 1392 ساعت : 14:32 |
برچسب ها : , , , , , , , , , , ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: